sobota, 3 listopada 2012

Tak było u Państwa Szaładzińskich

Kolejne wspomnienia docierają na naszą skrzynkę meilową. Tym razem od Pana Grzegorza Szaładzińskiego. Bardzo dziękujemy za zdjęcia.

 Powrót rodziny Szaładzińskich z uroczystości 
I-komunijnych. Zostało wykonane na ul. Stawowej. 
Rodzina mieszkała wówczas przy
ulicy Marcina Kasprzaka. Maj 1978 roku.

Kazimierz i Rozalia Szaładzińscy z synem Stanisławem.
Prawdziwa perełka w rodzinnych zbiorach.
Zdjęcie zostało wykonane ok. 1937 r. przy ul. Orlej 22.
Od lewej siedzą mój dziadek Kazimierz z najstarszym synem
Stanisławem, moja babcia Rozalia, a  po prawej stronie jej siostry.

Mój dziadek Kazimierz Szaładziński
w latach 70-tych. Zdjęcie wykonane przy ul. Pięknej 38.

Mój wuj Aleksander Szaładziński.
 Zdjęcie zostało wykonane pod koniec lat 40-tych przy
ul. Pięknej 38.

Fotografia została wykonana na podwórzu kamienicy przy ul. Pięknej 38. 
Ten chłopiec to mój ojciec Czesław Szaładziński lub jego brat Aleksander. Lata 50.

Bracia Szaładzińscy.
Zdjęcie wykonane w latach 50-tych przy ul. Pięknej 38.
 Przedstawia mojego ojca z braćmi.
Kolejno od lewej stoją Aleksander, Zenon, Czesław i Stanisław.

Moja mama Zuzanna Banaś. Pierwsza połowa lat 60.

Szpital Dziecięcy przy ul. Jana Karola Chodkiewicza
Moja mama Zuzanna Banaś przed wejściem do szpitala. 
Rok 1961.

Pierwsza osoba z prawej to moja mama Zuzanna Banaś
Szpital Dziecięcy, rok 1961.

Budowa wieżowca na Błoniu przy ul. Bojowników PPR 2
(skwer im. 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich).
Z prawej strony widoczny jest "falowiec".

2 komentarze:

  1. Na foto w Szpitalu Dziecięcym, rok 1961. Obok Zuzanny Banaś stoi moja prababcia Helena Redlaff.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fot. 5 - nie jest to pętla na ulicy Chodkiewicza tylko trójkąt manewrowy na ulicy Jurasza, koło szpitala Jurasza

    OdpowiedzUsuń